אליאב אללוף, נוהג ללמוד ולחקור באופן בלתי פוסק. הוא לא מחפש רק את מה שיחזק ויאשש את ההשערות שלו, ההיפך הוא הנכון: אליאב לא חושש לבעוט בפרות קדושות, ולנפץ מיתוסים על דעות רווחות, כשהוא מגלה עובדות שלא עולות בקנה אחד עם המידע שהתרגלנו לצרוך.
הוא מומחה לשיווק וסטוריטלינג, מרצה ומחבר רבי מכר, לשעבר שותף-מייסד של קרן הון הסיכון Follow the seed, כתב שוק ההון של גלובס בדימוס, וגם מקור ההשראה שלי לכתיבת הטור "שלושה סיפורים בשבוע".
בפרק 70 בחנתי יחד עם אליאב אללוף את כוחו של הסטוריטלינג, בדגש על נקודות המבט והדרכים בהן בוחר אדם לספר את הסיפור, חשיבות העובדות מול הדרך בה האדם מרגיש, וכיצד היכולת לספר סיפור יכולה לקדם אותנו בחיים ובעסקים.
האזינו באמצעות:
בין היתר, ענינו על השאלות הבאות:
- כיצד כתיבה בנושא קבוע הופכת להיות חלק מהזהות שלך?
- אל תבלבלו אותנו עם העובדות, או: איך מגיעים למצב שהרגשות המציפים את האדם חשובים לו יותר מהעובדות שהוא מגלה בדיעבד?
- האם פיקאסו היה הופך לאייקון תרבותי אם הוא לא היה מכיר את האנשים הנכונים?
- כיצד נרטיבים משפיעים עלינו כצרכנים?
- האם חיבור רגשי באמת יכול לשנות תפיסות והתנהגויות?
- איך סיפור טוב מייצר לנו "סדר בבלאגן"?
- האם יעילות ואפקטיביות הן באמת אותו הדבר?
- איך קרדיט לאחרים יכול להפוך לחיסון מהתרסקות?
- איזו תועלת יכולה לצאת לאדם בדייט, כשהוא דווקא משווק פגם שלו?
- האם ניתן לייצר שינוי בעולם בו אנשים מעדיפים שהעולם יהיה זה שישתנה עבורם?
- ולסיכום, איך משתמשים בעלבון (!) כמנוף לצמיחה?
האזנה נעימה ❤️
דרגו אותנו באפליקציית הפודקאסט האהובה עליכם: לדירוג עכשיו >>
לחצו כאן לקבוצת הפייסבוק בית ספר לקארמה טובה.