בית הספר לקארמה טובה

post-header

כשתומר הכיר את יעל הוא ידע מיד שהיא תהיה מי שאיתה יתחיל את פרק ב׳ בחייו.
אחרי גירושין ארוכים וקשים, תומר הוקסם מהקלות שאפיינה את התפתחות הקשר שלו עם יעל. מה שתומר לא ידע הוא שעם כמה שיעל הייתה בדיוק מה שהוא צריך, עבור ילדיו היא הייתה בדיוק ההפך.

הילדים של תומר שנאו את יעל, בעיקר הבת הבכורה. לא משנה כמה יעל ניסתה להתקרב, לכבד, לפנק, המקרה היה אבוד, יעל הייתה פסולה. הגרושה של תומר, שגם ככה לא מאוד התלהבה מהבחורה החדשה שנכנסה לתמונה, לא פספסה הזדמנות להוסיף שמן למדורה המשפחתית שאיימה לשרוף את הקשר האוהב של תומר ויעל. איימה וגם הצליחה. אחרי שכל הטעויות האפשריות נעשו וכל הסכסוכים האפשריים ניצתו, תומר ויעל הצטרפו לסטטיסטיקה של רוב הזוגות בפרק ב׳, ונפרדו.

בפרק 26 בפודקאסט אני מארחת את מיכל איסט אלון, יועצת לזוגות ומשפחות, לשיחה בנושא מורכב וטעון שרבים מכם ביקשו – פרק ב׳.

בין היתר נדבר על:

  • מדוע בזוגיות פרק ב יש לנו סיכוי הצלחה גדולים יותר לאהבה ולהגשמה עצמית?
  • מהי המורכבות שיש בהגדרה ״הורה חורג״ ואיך ניתן לפשט אותה?
  • מה ההבדל בין אמא ואבא ל״הורה״ ואיך כל אלו יכולים לחיות יחד בהרמוניה?
  • מהו ׳קונפליקט נאמנויות׳ ואיך קשור לתחושת האיום של ההורה הביולוגי השני?
  • מדוע הרצון והכמיהה ליצור משפחתיות מסורתית בזוגיות החדשה רק יפגעו בתא המשפחתי שלכם?
  • איזו משמעות מכרעת יש לטיימינג בו נעשה איחוד המשפחות ואיך ליווי נכון יכולים להציל את מערכת היחסים?
  • מה אפשר לעשות, ובעיקר מה לא לעשות, כשהילדים לא מסתדרים בניהם?
  • מדוע דווקא פרגון למערכת היחסים של בן הזוג החדש עם הילדים, יקרב את הילדים אליכם ויגביר את תחושת ההערכה שלהם כלפיכם?

ולסיום נקבל ממיכל שלושה טיפים לאיך להתחיל פרק ב נכון.

לאתר של מיכל אלון >>


לחצו כאן לקבוצת הפייסבוק בית ספר לקארמה טובה.